Google Tag Manager to łatwe w użyciu narzędzie, które pomaga marketerom i właścicielom stron internetowych dodawać i kontrolować fragmenty kodów i tagów na witrynie. Kody pozwalają np. śledzić zachowanie użytkowników na stronie. Poza tym dzięki GTM można wdrażać dodatkowe narzędzia na stronie internetowej. Czym dokładnie jest Google Tag Manager? Dlaczego warto skorzystać z mojej usługi konfiguracji Google Tag Manager? Spis treści 1 Czym jest Google Tag Manager? 2 Konfiguracja Google Tag Manager – usługa 3 Jakie możliwości daje nam Google Tag Manager? 4 Dlaczego warto skorzystać z mojej oferty ? Czym jest Google Tag Manager? GTM to darmowe narzędzie, które jest wykorzystywane przez coraz większą ilość osób zajmujących się marketingiem w internecie. Dzięki wykorzystaniu Google Tag Manager można dodawać na stronę dodatkowe kody bez potrzeby zamiany kodu źródłowego strony oraz przeprowadzać aktualizację wartości konfiguracyjnych w przypadku aplikacji mobilnych. Tag Manager jest przez wiele osób mylnie postrzegany jak alternatywa dla Google Analytics (lub nowsza wersja tego narzędzia). Podstawową informacją, którą musimy zrozumieć o Google Tag Manager, jest to, że tego narzędzia nie wykorzystuje się do sprawdzenia danych statystycznych. Google Tag Manager pozwala nam oczywiście lepiej zrozumieć zachowanie użytkowników na stronie internetowej, jednak narzędzie jest przede wszystkim alternatywą dla ręcznego dodawania kodów marketingowych na stronie. Z pomocą GTM możesz dodać do witryny np. śledzenie konwersji Google AdWords, kod śledzenia Google Analytics oraz Pixel Facebooka bez konieczności przeprowadzenia zmian w kodzie źródłowym strony. Konfiguracja Google Tag Manager – usługa GTM znacznie ułatwia i przyśpiesza wdrażanie kodów śledzących i marketingowych na stronę internetową. Zanim użytkownik rozpocznie wykorzystywać Google Tag Manager, konieczne jest utworzenie konta oraz kontenera, a następnie dodanie fragmentu kodu na stronę. Następnie każdy może samodzielnie edytować kody i samodzielnie dodawać lub zmieniać kody na stronie. Google Tag Manager przyśpiesza wdrożenie nowych kodów i może być wykorzystane do zwiększenia sprzedaży na stronie. Konfiguracja Google Tag Manager nie jest jednak tak prosta i wymaga czasu. Obecnie dostępna jest druga wersja Google Tag Manager. Struktura konta w nowej wersji GTM umożliwia nam na korzystanie z dowolnej liczby kontenerów, które przechowują tagi (np. kod Google AdWords). Nie każdy może (i chce) samodzielnie zajmować się konfiguracją konta Google Tag Manager. Pracę nad szeroko pojętym pozycjonowaniem stron internetowych warto powierzyć specjalistom, dlatego serdecznie zachęcam do skorzystania z moich usług. Konfiguracja Google Tag Manager to jedna z oferowanych przeze mnie usług. Zachęcam każdego zainteresowanego potencjalnego klienta do przekazania swoich oczekiwań związanych z pozycjonowaniem, reklamą firmy w internecie oraz wykorzystaniem Google Tag Manager, abym mógł przygotować najskuteczniejszą strategię promocji. Jakie możliwości daje nam Google Tag Manager? Google Tag Manager wyróżnia się wieloma zaletami, które z pewnością ułatwią pracę przy promocji strony internetowej. Niekwestionowaną zaletą tego narzędzia jest oszczędność czasu. Prosta konstrukcja narzędzia pozwala nam na dodawanie i zarządzanie kodami bez konieczności zwracania się do programisty lub działu IT. Tagi dodane przez Google Tag Manager ładują się asynchronicznie, co sprawia, że strona funkcjonuje bardzo sprawnie. GTM umożliwia również szybkie wykrywanie i naprawianie błędów. Przed każdą nową publikacją użytkownicy mogą wykonać test i sprawdzić, czy tagi zostały wykonane prawidłowo. Struktura Google Tag Manager chroni także przed przypadkowymi usunięciami kodów. Narzędzie działa nie tylko na stronach internetowych, ale również w aplikacjach mobilnych. Dzięki Tag Managerowi można śledzić praktycznie każde działanie, które zdarzyło się na stronie, w większości przypadków bez znajomości programowania. Gromadzone informacje można wykorzystać w różny sposób, np. do remarketingu lub do wprowadzenia zmian na stronie, które pozwolą na zwiększenie konwersji. Dlaczego warto skorzystać z mojej oferty ? Promocja firm w internecie i budowanie marki to skomplikowany proces. Wykorzystywanie Google Tag Manager pomaga jednak w podejmowaniu efektywniejszych decyzji o dalszym rozwoju strony. Dlaczego warto skorzystać z mojej oferty dotyczącej konfiguracji GTM? Google Tag Manager to urządzenie proste w użyciu GTM to oszczędność czasu GTM umożliwia dodawanie i edytowanie kodów bez specjalistycznej wiedzy Kontrola zachowania użytkowników na stronie to najlepszy sposób na wykrycie błędów na stronie GTM to popularne narzędzie, które pomaga webmasterom na całym świecie Konfiguracja Google Tag Manager to jednorazowe działanie, które w przyszłości pozwala na bardzo efektywne zarządzanie kodami na stronie. Zachęcam do skorzystania z oferty każdego przedsiębiorcy, który chce wykorzystać marketing internetowy do rozwoju swojej firmy.