Strona internetowa to podstawa w promowaniu swojej działalności w internecie. Nawet najmniejsze firmy nie powinny zapominać o zleceniu stworzenia strony internetowej.
Oferuję swoim klientom profesjonalne tworzenie stron statycznych bez bazy danych, które gwarantują szybkie funkcjonowanie i bezpieczeństwo.

Mogłoby się wydawać, że statyczne witryny już jakiś czas temu odeszły do przeszłości, a stosunkowo proste w opracowaniu dynamiczne witryny zastąpiły je na zawsze. Jednak wraz z coraz to wyższymi wymaganiami Google odnośnie szybkości ładowania stron i ich optymalizacji temat różnych statycznych generatorów wraca. Co to jest statyczna strona?

Co to jest statyczna strona?

Strony statyczne składają się z niezmiennych stron. Oznacza to, że witryna ma taki sam wygląd i tę samą zawartość dla wszystkich odwiedzających. Gdy taka strona jest otwierana w przeglądarce, serwer natychmiast dostarcza gotowy dokument HTML w oryginalnej postaci (w której został utworzony). Oprócz HTML, kod takich stron wykorzystuje CSS i JavaScript, co zapewnia ich lekkość i szybkie ładowanie.

Najczęściej witryny statyczne to witryny z minimalną liczbą stron lub treściami, które nie wymagają regularnej aktualizacji, a mianowicie strony internetowe, które pełnią funkcję wizytówek, katalogów produktów czy landing page.

W przypadku strony statycznej nie trzeba wszystkich elementów tworzyć w plikach HTML. Alternatywą są narzędzia do generowania stron statycznych jak np. GO Hugo.

Zalety statycznych stron:

Oszczędność na hostingu: statyczne strony nie potrzebują dużych zasobów serwerowych.

Brak baz danych – informacje prezentowane na stronie przechowywane są w plikach HTML, bazy danych nie są potrzebne. Wpływa to również na bezpieczeństwo.

Oszczędność czasu – największą zaletą statycznej strony internetowej jest to, że szybko się ją rozwija.

Opłacalność – w przeciwieństwie do dynamicznych witryn internetowych, statyczne witryny są tańsze w tworzeniu.

Łatwe indeksowanie: wyszukiwarki, takie jak Google, Bing itp., Mogą z łatwością indeksować statyczną witrynę internetową.

Szybki transfer i backup: statyczne strony internetowe nie mają skomplikowanych struktur, takich jak dynamiczna strona internetowa i można je łatwo przenieść z serwer na serwer.

Generator stron statycznych Hugo

Hugo to generator statycznych stron internetowych napisany w języku Go. Hugo jest szybki i prosty w zastosowaniu. GO Hugo to przede wszystkim szybkość i stabilność kodu.

Generator GO Hugo został zaprojektowany tak, aby tworzenie witryn internetowych było przyjemnością zarówno dla programisty, jak i dla osób, które będą odwiedzać gotową stronę. Generator Hugo doskonale się sprawdza w przypadku tworzenia bloga, strony wizytówki, portfolio i landing page.

Dlaczego każda firma potrzebuje strony internetowej?

Strona internetowa to miejsce, w którym można zamieścić szczegółowe informacje o firmie, usługach, warunkach zamówień i realizacji, kontaktach i dodawać artykuły blogowe o firmie.

Witryna umożliwia potencjalnym klientom dostęp do informacji o firmie przez cały czas niezależnie od pory dnia. Na stronie internetowej można łatwo opublikować informacje, których nie można umieścić w żadnej innej formie tradycyjnej reklamy.

Zmiana informacji na stronie jest bardzo łatwa (nawet jeżeli jest stworzona w generatorze stron statycznych.)
Witryna internetowa to narzędzie, za pomocą którego można przyciągać potencjalnych klientów i usprawniać wstępny proces zamawiania usług.

Strona internetowa to także narzędzie do pracy z obecnymi klientami. Z jego pomocą można zapewnić klientom dostęp do różnych informacji, np. o nowych usługach lub produktach. Na witrynie można również stworzyć specjalną sekcję „pytania i odpowiedzi”, w której będą zbierane najczęściej zadawane pytania od klientów oraz odpowiedzi na nie.

Strona internetowa to podstawowe narzędzie do budowania pozytywnego wizerunku firmy. Pomagam swoim klientom w możliwie najlepszym przedstawieniu swoich usług i produktów w internecie. Zajmuję się tworzeniem stron, pozycjonowaniem oraz przeprowadzaniem kampanii reklamowych, czyli działań, które umożliwiają moim klientom zwiększenie zysków.